صورة اليوم.. هى دى فرحة الدنيا

الأربعاء، 28 مارس 2018 09:00 ص
صورة اليوم.. هى دى فرحة الدنيا صورة اليوم
كتب محمود فخرى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أيام لن ينساها الشعب المصرى تلك التى يعيشها منذ أول أمس الاثنين، حيث بداية الانتخابات الرئاسية 2018، والتى حرص عدد كبير من جموع الشعب على الإدلاء بأصواتهم والمشاركة فى تحديد مصير بلدهم.

لم يمنعها عمرها من الإصرار على المشاركة فى الانتخابات، فارتدت ملابسها واتكأت على عصاها متجهة إلى اللجنة للإدلاء بصوتها، وفى لحظة فرحة رفعت عصاها لتتمايل على أنغام الأغانى الوطنية، وأطلقت زغرودة تدل على فرحتها بالحدث.

صورة اليوم
صورة اليوم

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

عايده

ست جميلة

الاحساس بالوطنية شيء جميل...الناس بتطلع الي الافضل...زوجي ليس لة اي انتماء سياسي ...و بالرغم من أجرءه لعملية جراحية منذ عشرة ايام ...لكنة صمم و ذهب لانتخاب.و كتر خير الحضور ..لم يتركوه يقف في طابور دخل علي طول و انتخب ..حسة ان في حالة جميلة خال الثلاث ايام أنتخاب ..يا رب تستمر.

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر؟

عسل والله عسل كلك على بعضك عسل--تتجوزينى ونعيش حتى ولو على فول وعيش ودقة وبصل

يجعل يارب كل أيامك والشعب المصرى أفراح فى أفراح --زغرودة تشرح القلب--أنعم الله عليك بالصحة وطولة العمر حتى ترين مصر أعظم دولة فى العالم وهى كدة فعلا --والنبى حد من معارفها يوصلها تحياتى ويقول لها سمعينا كمان زغرودة ولو واحدة بس نكيد بيها العوازل--ياخراشى عسل يا أخواتى واللة عسل

عدد الردود 0

بواسطة:

بركة

إحساس الأم المصرية بالوطن صعب على التفسير .. وأقرب للمعجزة ..

وهي بنت صغيرة تعمل بيت ومطبخ وسرير للعروسة وتقعد بالساعات تبص عليها وهي نائمة .. جو من السلام والهدوء والسعادة .. هذا هو الوطن .. عشان كده هناك خوف ( غريزي ) عند البنت والمرأة المصرية على مصر المحروسة .. بتجري لاشعوريا وتقول ( بلدي .. بلدي ) .. بارك الله في بنات وسيدات مصر ..

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة