محمد حلمى يصل الزمالك لقيادة الفريق

الأربعاء، 01 مارس 2017 01:35 م
محمد حلمى يصل الزمالك لقيادة الفريق محمد حلمى المدير الفنى للزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حضر محمد حلمى المدير الفنى للزمالك، إلى مقر قلعة ميت عقبة، لقيادة المران، استعداداً لمواجهة المقاصة، بعد غد الجمعة، فى اللقاء المؤجل من الأسبوع الخامس بالدورى الممتاز.

 

يُذكر أن محمد حلمى غاب عن اجتماع مجلس الزمالك بالأمس، بسبب عدم تمكن المجلس من الوصول إليه بعدما أغلق هاتفه ما أدى إلى حضور الجهاز المعاون بدونه لاجتماع مجلس الإدارة الذى تم مناقشة فيه تذبذب أداء الفريق.

 

وكان أحمد مرتضى منصور عضو مجلس الإدارة والمشرف العام على الكرة بالزمالك، قد أكد بالفعل فى تصريحات خاصة سابقة أن المدرب سيصل لقيادة الفريق الأبيض.

 










مشاركة

التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

د.احمد

ارحل ارحل ارحل ارحل ارحل ارحل

بكل لغات العالم ارحل You should leave بالانجليزي Vous devriez laisser بالفرنساوي Debe dejar بالاسباني Sie sollten verlassen بالالماني Sen gitmelisin بالتركي ??? ???? ???? ????? بالهندي Você deve deixar بالبرتغالي ????????????? باليابني ??? ???? ????? بالعبري Si dovrebbe lasciare بالايطالي بالصعيدي ارحل يا ابو عمو والله انا بحبك عالمستوى الشخصي ومش عايز اكرهك حضرتك انسان خلوق وجميل لكن الكيميا بتاعتك مش ماشية مع الفريق مفيش فكر مدرب مفيش جمل نكتيكية مفيش حاجة متحفظة للاعبين في الكرات الثابتة لك او عليك مفيش حتى طريقة توقيف الحائط علشان الفاولات علينا مفيش لياقة مفيش اي حاجة مع احترامي لشيكابالا ومحمد ابراهيم واشوقي السعيد وجعفر والناس اللي مبتلعبش وجايبها مصابة مرتضى منصور لابد ان تذهب هذه اللاعيبة لاندية اخرى على سبيل الاعارة حرام يلعبوا في الزمالك حرام في لاعيبة حلوة مثل الظهير الايسر لطلائع الجيش (عاصم )لاعب ممتاز والافريقي لاعب مصر المقاصة لسا شاريينه لاعب هاااااااااااااائل واكيد الاهلي كالعادة هيشتريهم محمد رمضان لاعب بتروجيت لاعب كويس يا جماعة والله حرام اللي بتعملوه دا وحضرتك ممكن يكون ليك حظ في الناشئين حاليا في مصر من يستطيع قيادة الزمالك واحد من تلاتة بالترتيب 1-حسام حسن 2-طارق يحيى 3-ميدو لو عايزين مصلحة النادي مش اكتر وبلاش مكابرة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة